خدایا

به روزهایم رنگ دانایی واگاهی ببخش  

تا بدانم هر رویداد وهر وقوع حادثه اثبات چیست  

خدایا می دانم ندانستن دیروزم اتفاقی نبود  

و میدانم درک امروزم را که تصادفی نیست  

می دانم امروزم اگر زیباست به خاطر روزی ام در این روز است  

و میدانم قرار دانسته هایم امروز شده  

پس دیگر ای کاش ها معنا ندارد  

گله وشکایت جایی در درونم ندارد  

حسرت وافسوس ندارد  

جایی برای دل خوری از زمین و زمان وجود ندارد  

امروز بخشیدن برایم فعل نیست بلکه جرئی ار وجودم است  

 

 

                                                                                                          

خاطرات

امشب که شب شهادت حضرت فاطمه زهراست بد جوری دلم گرفته  دلم می خواست ۱۷و ۱۸ فروردین بودیم و زمان متوقف می شد وخبر نا گهانی فوت احسان را به ما نمی دادند اون از پیش ما رفت جای خالیش واقعا احساس می شه احسان با بیتا خیلی جور بود کلا با بچه ها دوست بود دختر گلی من هم دیشب خواب عموش  رو دیده با اینکه فقط ۵ سال داره  می گفت عمو  احسان اومده بود منو یوسف رو برد رستوران اونجا برامون روغن جوشی درست کرد خوردیم  

می دونم حتی برای بیتا در این سن مرگ برایش قابل درک نیست باز یک چیزایی را حس کرده وبه فکر عموش بوده که خوابش رو دیده  تنها چیزی که الان می تونم بنوسم اینکه روحش شاد باشه گر چه هرچی بیشتر بهش فکر می کنم باورش برام سخت تر میشه  

زندگی

دوست دارم زندگی را با تمام دردهایش  

با تمام ستمهایش و باتمام سختیهایش  

دوست دارم عشق را چون وجود دارد  

و می بویمش انرا ودر کنار خود می یابمش  

دنیا را می خواهم تا زمانییکه او هم مرا بخواهد  

وعشق را ....... 

زندگی را صدا می زنم از دریچه شور واشتیاق وانرژی زیاد هر گز نا امید نمیشوم البته با کمک عشق به خدا                                                                         

                                                                                           دست نوشته  ۶/۱۱/۱۳۸۲